Telefonpassning, administration, tidsbokning, felanmälan

Telefonpassning


Telefonpassning finns som flera olika tjänster, alla med målet att hjälpa ert företag, så att era kunder alltid får ett proffsigt bemötande.

Varje företag är unikt och behöver därför en unik lösning. Vi skräddarsyr tjänsten för just ert företags behov och önskemål, och hos oss får ni som kund en personlig kontaktperson som ni tillsammans formar tjänsten med.

Telefonpassning är för alla företag, stora som små!

Vi utgår från tre tjänster och arbetar sedan tillsammans med er fram en bra lösning som gör att era kunder alltid får ett vänligt bemötande:

Telefonpassning

Vi tar emot inkommande samtal och svarar med ert företagsnamn. Ni bestämmer själva när vi ska svara, t ex. efter ett visst antal signaler, vid upptaget eller när ni inte är på plats. Vi tar emot meddelanden som vi sedan skickar till er via sms, e-post eller fax. Allt efter era önskemål.
Med denna tjänst är det alltid någon som svarar och ni går inte miste om eventuella uppdrag.

Denna tjänst passar bäst till det lite mindre företaget.

Overflow

Med overlfow telefonpassning svarar ni själva på de samtal ni har möjlighet till. Samtalen kopplas till oss när det ringer mycket, är upptaget eller när ni inte har möjlighet att svara. T ex. när telefonisten är frånvarande av någon anledning så som vid möten eller sjukdom. Skillnaden mellan traditionell telefonpassning och overflow är att våra overflowkunder ofta har egen personal men behöver lite extra hjälp ibland.

Denna tjänst gör att er telefonist får ett behagligare arbetsklimat utan stress.

Företagsväxel

Med denna tjänst outsourcar ni hela växeln till oss, vilket innebär att vi sitter som “first line” på företaget. Vi kopplar samtal till efterfrågad person/avdelning. Vi kan även filtrera samtal och hänvisa till hemsidan eller e-post. Finns möjligheten att vi kan kopplas samman med ert befintliga närvarosystem och kalendrar blir det ännu bättre service.
Denna tjänst är kostnadseffektiv då det inte behövs någon fastanställd eller inhyrd personal till tjänsten som växeltelefonist.

Att använda TeleCenters telefonpassning är mycket enkelt. Man kopplar själv in tjänsten med hjälp av Telias plustjänst * och #. Har man en växel så tar man hjälp av sin telefonoperatör vid ett enda tillfälle sedan kan man koppla av och på tjänsten som man vill.

Priser*

Uppläggning av ny kund:                      585 Kr

Abonnemang:

Helår                                                      14 000 Kr
Halvår                                                     8 000 Kr
Kvartal                                                    5 000 Kr
                                                         

Rörliga kostnader:

Samtal 8:50 kr/st

Meddelande 8:50 kr/st

Kopplat samtal 11:50 kr/st

*Priserna är frånpriser.

Vi kan även erbjuda våra kunder en fast månadskostnad, kontakta oss så berättar vi mer!

 

Vi svarar för Ert företag!

 

sliderTelefonpassning