Telefonpassning, administration, tidsbokning, felanmälan

Ett av de första telefonpassningsbolagen

TeleCenter startades 1996 av två systrar i Småland. Affärsiden var att erbjuda tjänsten telefonpassning åt företag runt om i Sverige. Med telefoni och enkel teknik var företaget snabbt igång.
TeleCenter är ett av de första telefonpassningsbolag som startade i Sverige.

TeleCenter valde tidigt hur telefonpassningen skulle upplevas. Vi ville vara det lite ”mindre” företaget som ger en personlig service. Vi tar oss tid vid varje samtal och kunden som ringer ska alltid få en kontakt eller ett besked. Detta är mycket viktigt för oss.

”Att få serva företag med denna tjänst gör att det är roligt att gå till jobbet varje dag. Vårt mål är att kunden ska få ett lugnt och vänligt mottagande vid varje samtal”.

TeleCenter har under senare år utökat verksamheten. Kunder har efterfrågat administrativa tjänster. Vår personal är kompetent och kunnig och detta använder vi numera även inom den administrativa avdelningen.

Telefonisterna på TeleCenter är förutom väldigt glada, trevliga och språkkunniga även kunniga inom ekonomi och administration.